ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

دوستم ازم پرسید یعنی ما لیاقت داریم جز ۳۱۳ نفر یار حضرت مهدی باشیم؟
خندیدم و با شرمندگی گفتم
بیا بشینیم گریه کنیم رفیق ...
ما جز ۲۰ ملیون زائر کربلا هم نیستیم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ آبان ۹۵، ۱۵:۳۶ - قاسمی
    سلام.

بنده فعلا نصیحت میکنم...

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ

رهبرانقلاب امروز دردیدار مردم تبریز: این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است/ مردم آرامش اخلاقی و روانی میخواهند/ بنده فعلا نصیحت میکنم.
اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست/ دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.
رئیس جمهور آمریکا میگوید تا جایی که میتوانیم جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته ای را خواهیم گرفت! اگر ما می‌خواستیم سلاح هسته ای داشته باشیم شما چطور میخواهید جلوی ما را بگیرید؟
ما عقیده داریم سلاح هسته ای باید محو شود و نمیخواهیم سلاح هسته ای بسازیم، اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمیتوانست جلوی ما را بگیرد.
رهبرانقلاب با اشاره به حضور پرشکوه مردم در 22بهمن: نمیشود گفت مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی شکایتی ندارند، مشکلات هست، مخصوصا برای طبقات ضعیف؛ اما این موجب نشد که مردم بین خود و نظام اسلامی فاصله بیندازند.
بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضد ولایت و ضد بصیرت علیه‌اش شعار بدهند و جلسه را برهم بزنند؛ مانند کاری که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد/ اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند این کارها را نکنند.


من اگر مخاطب حرفای امروز حضرت آقا بودم، چهارگوش سیاست رو می بوسیدم میرفتم پی کارم...

فتامل...!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service