ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

دوستم ازم پرسید یعنی ما لیاقت داریم جز ۳۱۳ نفر یار حضرت مهدی باشیم؟
خندیدم و با شرمندگی گفتم
بیا بشینیم گریه کنیم رفیق ...
ما جز ۲۰ ملیون زائر کربلا هم نیستیم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ آبان ۹۵، ۱۵:۳۶ - قاسمی
    سلام.

حسین فهمیده فلسطینی

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

 

همچنان که در دوران جنگ تحمیلی، شما آن قدر فداکاری کردید که به چشم خودتان نمی‌آمد؛ اما فداکاریهای شما دنیا را خیره کرد. امروز هم ملت فلسطین همین‌طورند؛ به چشم خودشان نمی‌آید، اما دنیا را خیره می‌کند. یک شهادت مثل شهادت آن نوجوان در آغوش پدرش توفانی در دلهای ملتهای دنیا برمی‌انگیزد. این‌ها بسیار ارزشمند است .۱۳۷۹/۰۷/۲۹


صحنه دلخراشی بود...آنقدر دلخراش که دنیا را تکان داد


باز هم پسری در آغوش پدر هدف تیر حرمله های زمان قرار گرفت...


باز هم پدری برای نجات جان فرزندش استغاثه کرد...


و پسر در آغوش پدر جان داد...


محمد الدوره نوجوان فلسطینی بود که تصاویر لحظه شهادتش- در حالی که  توسط سربازان صهیونیست محاصره شده و پشت پدر خویش پناه گرفته بود هدف گلوله قرار میگیرد و به شهادت می رسد- توسط رسانه ها در سراسر جهان به تصویر کشیده شد و موجی از انزجار و تنفر را در دل آزادی خواهان جهان به وجود آورد.


محمد الدوره اولین نوجوانی نبود که به دست دژخیمان رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت رسید و آخرین آنها نیز نبود ولی شهادت مظلومانه او بود که به انتفاضه الاقصی روح تازه ای دمید و جهانیان را متوجه اوج قساوت و ددمنشی صهیونیست ها کرد.


محمد الدوره، نوجوان 13 ساله فلسطینی را به حق می توان حسین فهمیده فلسطینی نامید. محمد الدوره نیز چون حسین فهمیده که نه تنها الگوی همسالانش  که رهبر یک ملت بود، رهبر و طلایه دار کودکان شهید فلسطین است .


9 مهرماه سالگرد شهادت الدوره را روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نام نهاده اند که نمادی از دادخواهی نوجوانان ایران اسلامی از مستکبرین عالم و همدردی با کودکان مقاوم و مبارز سرزمین زیتون است.


شهادت محمد الدوره، هم سالانش را به مبارزه ای بی امان تر و آگاهانه تر با اشغالگران متجاوز و زورگو تشویق کرد و صدها و هزاران محمد الدوره را به میدان مبارزه با اشغالگران کشاند.


جنایات رژیم صهیونیستی که قدمتی به اندازه موجودیت این رژیم دارد تا امروز همچنان ادامه پیدا کرده است .جنایاتی که زن و مرد و پیر و جوان و کودک و نوجوان نمی شناسد.


آخرین نمونه جنایات این رژیم را در جنگ 51 روزه غزه شاهد بودیم و به خاک و خون کشیدن 447 کودک فلسطینی که بزرگترین جرمشان زاده شدن در سرزمین مادری شان-فلسطین- است را در مقابل چشمان بی تفاوت مستکبران عالم و سکوت سران بی غیرت و رسوای عرب دیدیم.


قربانی شدن اسماعیل ها، پریشانی هاجرگونه مادرها و صبر ایوب وار پدرها را که پیش نر از این در دوران شکوهمند دفاع مقدس دیده بودیم ، امروز در فلسطین می بینیم. بیراهه نیست اگر مدعی شویم که مقاومت امروز فلسطین الهام گرفته و ثمره مقاومت و جهاد مردمان سرزمینمان در 8 سال دفاع مقدس است.


خون شهید راه گشاست، هدر نمی رود، بر زمین نمی ماند و راه خویش را به سوی نور و روشنی باز میکند و ظلمت را میزداید. بیداری امروز وجدان های جامعه بین الملل و اعلام انزجار و تنفر از سران خونخوار اسرائیل و جنایاتشان و نیز تبدیل شدن سنگ به موشک در دست مبارزان فلسطینی و ابابیل وار فرود آمدن بر سر غاصبان صهیونیست از ثمرات خون شهدای فلسطین است


به یاری خدا این موضوع به همین جا ختم نخواهد شد و ان شاء لله نسل کنونی فلسطین به پاس مجاهدت های خویش و پیشینیان خود با خون شهدایی چون محمد الدوره و هزاران کودک شهید دیگر، همچون سیل خروشان و جوشان، اشغالگران صهیونیست را در برگرفته و این غده سرطانی را از سرزمین های اسلامی بیرون کنند که نصرت الهی نزدیک است و نسل کنونی فلسطین ، آزادی قدس را خواهند دید، ان شاء الله


 


نظرات  (۱)

  • ادمین جنجال ها
  • سلام! ممنون بابت مطلب زیباتون ... عالی بود  ;)
    با تبادل لینک موافقید؟
    آدرس ما: http://janjalha.ir اگر موافقید لطفا تو نظرات اعلام کنید. جنجال ها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    Check Page Rank of your Web site pages instantly:

    This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service