ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

دوستم ازم پرسید یعنی ما لیاقت داریم جز ۳۱۳ نفر یار حضرت مهدی باشیم؟
خندیدم و با شرمندگی گفتم
بیا بشینیم گریه کنیم رفیق ...
ما جز ۲۰ ملیون زائر کربلا هم نیستیم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ آبان ۹۵، ۱۵:۳۶ - قاسمی
    سلام.

هرچه کردم ... جا نشد!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ب.ظ

روی دستبنــد سبزش نوشتــه بود : " ندا آقا سلطان " (!)

 پیش خودم گفتــم خوش به حالش ،

 روی یک دستبنــد جا شد 

من هر چه سعی کردم روی کل چفیــه ام بنویسم :

 " محمد ابراهیم همت،

 مهدی و حمید باکری،

 مهدی و مجید زین الدین ،

 حسن باقری،

عباس بابایی،

احمد متوسلیان،

 حسین خرازی،

مصطفی چمران،

 مرتضی آوینی،

حسین لشکری،

 عباس دوران، 

منصور ستاری

، اسماعیل دقایقی،

 عباس کریمی ،

کمال فاضل دهکردی ،

 و . . 

گمنــام 

و . . 

گمنــام 

و . . .

 جا نشد (!)

نظرات  (۲)

اللهم الرزقنا توفیق الشهادة
پاسخ:
الهی آمین
قشنگ بود و عمیق...
پاسخ:
ممنون
لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service