ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

باشد تا قلم، ترنمی از خون سرخ شهیدان داشته باشد...

ترنمِ سلام

دوستم ازم پرسید یعنی ما لیاقت داریم جز ۳۱۳ نفر یار حضرت مهدی باشیم؟
خندیدم و با شرمندگی گفتم
بیا بشینیم گریه کنیم رفیق ...
ما جز ۲۰ ملیون زائر کربلا هم نیستیم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ آبان ۹۵، ۱۵:۳۶ - قاسمی
    سلام.

هادی الامم...

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۱ ق.ظ


هر چند نامِ شهر شما، "سُرَّ من رَای" ست
"ا ُمُّ المَصــائب" است دلِ هرکه سامراست
ما و"دعای جامــعـه"و دسـت الــتمـاس
آقـا ! شما و"جامــعــه"ی ماکه مبتلاست

نظرات  (۳)

حتما می دانی که اماممان
چه قدر غریب است

تمام مشکل بشر این است که خیال می کند:

ظهور یکی از راههای نجاتش است!

.

.

.

.

و حال آنکه:

ظهور "تنها راه نجات" است
اللهم عجل لولیک الفرج

با افتخار لینک شدید ..
googoo
:)

سلام

من امروز دچار تردید و2دلی شدم دنبال سوالم امیدوارم شما یا دوستان شما جواب منو بدید
بنده به ولایت فقیه اعتقاد دارم به حضرت آقا نیز ارادت دارم
اما دیشب باشنیدن رد صلاحیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام انقدر دچار شک شدم آیا نباید ب اساس نظام شک کرد که چطور میشود
کسی که تااسفند89 رییس خبرگان(که رهبری تعیین میکند) ودر حال حاضر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است رد صلاحیت شود حتی بنده بدون درنظرگرفتن اینکه این آقادر انقلاب چ نقشی داشتند یا حضرت امام(ره)یاخود حضرت آقا در مورد ایشان چ سخنانی گفتند مسائل انقلاب را بافرض اینکه 3دهه گذشته وانسانها تغییراتی میکند کنار میگذاریم ولی کسی که در حال حاضر رییس مجمع تشخیص مصلحت(نظام)است رد صلاحیتش چه معنایی دارد غیر زیر سوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی!!!
لطفا بنده را راهنمایی کنید!
پ.ن:بنده اصلا از حامیان این آقا نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service